Uncategorized

Kontakt centar

Jedan od najvažnijih i najraširenijih kanala komunikacije je kontakt centar i telefonska
podrška korisnicima. BamCard kontakt centar dostupan je klijentima 24/7/365 i
jamči povjerljivost i zaštitu podataka.

Unutar kontakt centra nudimo I mogućnost SMS obavijesti uključujući i SMS push
obavijesti za oglašavanje.

Svi procesi tretirani su strogim procedurama zaštite podataka o klijentima, uz
primjenu pravila zaštite PCI zaštite privatnosti podataka.

BamCard pruža svojim klijentima usluge kontakt
centra dolaznih i odlaznih poziva.

Uz usluge odlaznih poziva nudimo:

– Prodajne aktivnosti kao što su pozivi prema potencijalnim klijentima (Cold
Calls);
– Naplate za banke, osiguranje i ostalo (Collections);
– Razne ankete (zadovoljstvo korisnika vaših usluga i sl);
– Istraživanja tržišta;
– Prikupljanje sredstava (Fundraising);
– Proaktivne obavijesti za kupce
– I mnoge druge usluge odlaznih poziva

Usluga dolaznih poziva (Inbound) nude našim klijentima realizaciju mnogih
aktivnosti kao što su:

− Informacije o lokacijama poslovnica, radno vrijeme poslovnica, lokacije
bankomata I ostalih samouslužnih uređaja;
− Blokiranje kartica na zahtjev klijenta;
− Pružanje informacija o transakcijama;
− Informacije o statusima bankomata;
− Pružanje informacija o proizvodima I specijalnim ponudama;
− Istraživanje tržišta/reklamiranja/informacije o novostima i posebnim
ponudama
− SMS oglašavanje.