Search

24/7 CALL CENTAR

Povezivanje sa kvalitetom: Vaš poziv, naša posvećenost – Bamcard Call Centar.

Bamcard Call Centar se kroz svoju dugu historiju ističe pružanjem vrhunske usluge svojim klijentima sa kojima je stekao veliko iskustvo i kvalitet rada. Efikasnost, posvećenost i ažurnost Bamcard Call Centra u svakom koraku i nivou komunikacije izgradili su veliku reputaciju u finansijskom sektoru, ali i među brojnim partnerima i klijentima.

Naš tim stručnjaka i obučenih operatera posvećen je pružanju podrške 24/7, što je vidljivo u svakoj interakciji i razumijevanju potreba klijenata uz pružanje rješenja na brz i efikasan način.

CallCenter

Ova usluga uključuje:

  • Korisnička podrška: korisnici nas mogu kontaktirati sa svojim upitima, pitanjima ili zahtjevima i dobiti pomoć od naših operatera;
  • Održavanje kvalitetnog odnosa sa korisnicima: dostupnost operatera je 24/7 i brzo rješavanje postojećih problema će spriječiti nezadovoljstvo i osigurati pozitivno iskustvo;
  • Pozivi se elektronski čuvaju u Bamcard sistemu: svaki poziv se čita, snima i čuva u Bamcard sistemu i iz njega se dobija mjesečni izvještaj o dolaznim pozivima;
  • Proaktivni kontakt i odnos sa korisnicima: na osnovu mjesečnog izvještaja o pozivima, ovaj pristup omogućava kompanijama da prikupljaju povratne informacije, sprovode ankete i promoviraju nove proizvode ili usluge;
  • Prijem zahtjeva, pružanje informacija i obavještenja, rezervacije, praćenje, sprječavanje prevara, blokiranje/deblokada računa i još mnogo toga.

Zainteresovani ste za više BAMCARD usluga?

Cijenimo Vaše vrijeme: Zakažite sastanak s nama.