Search

24/7 CALL CENTAR

Povežite se s nama i doživite vrhunsko iskustvo Bamcard Call Centra. 

Bamcard Call Centar se kroz svoju dugu historiju ističe pružanjem vrhunske usluge svojim klijentima sa kojima je stekao veliko iskustvo i kvalitet rada. Efikasnost, posvećenost i ažurnost Bamcard Call Centra na svakom koraku i nivou komunikacije izgradili su veliku reputaciju u finansijskom sektoru, ali i među brojnim partnerima i klijentima.

Naš tim sposobnih operatera posvećen je pružanju podrške 24/7, što je vidljivo u svakoj interakciji i razumijevanju potreba klijenata uz pružanje rješenja na brz i efikasan način.

CallCenter

Usluga 24/7 Call Centar podrazumijeva:

  • Korisničku podršku – korisnici nas mogu kontaktirati sa svojim upitima ili zahtjevima i dobiti pomoć od naših operatera
  • Održavanje kvalitetnog odnosa sa korisnicima – dostupnost operatera je 24/7 i brzim rješavanjem postojećih problema će se spriječiti nezadovoljstvo i osigurati pozitivno iskustvo
  • Pozivi se elektronski pohranjuju u Bamcard sistem – svaki poziv se učitava, snima i čuva u Bamcard sistemu i iz njega se dobija mjesečni izvještaj o dolaznim pozivima
  • Proaktivan kontakt i odnos sa korisnicima – na osnovu mjesečnog izvještaja o pozivima, ovaj pristup omogućava organizacijama da prikupljaju povratne informacije, sprovode ankete i promoviraju nove proizvode ili usluge
  • Prijem zahtjeva, pružanje informacija i obavještenja, rezervacije, praćenje i sprječavanje finansijskih prevara, blokiranje/deblokiranje računa i ostalo

Zainteresovani ste za više BAMCARD usluga?

Zakažite termin u skladu sa Vašim dragocjenim vremenom