Bamcard Call Centar se kroz svoju dugu historiju ističe pružanjem vrhunske usluge svojim klijentima sa kojima je stekao veliko iskustvo i kvalitet rada. Efikasnost, posvećenost i ažurnost Bamcard Call Centra u svakom koraku i nivou komunikacije izgradili su veliku reputaciju u finansijskom sektoru, ali i među brojnim partnerima i klijentima.
Naš tim stručnjaka i obučenih operatera posvećen je pružanju podrške 24/7, što je vidljivo u svakoj interakciji i razumijevanju potreba klijenata uz pružanje rješenja na brz i efikasan način.
Ova usluga uključuje:
Korisnička podrška: korisnici nas mogu kontaktirati sa svojim upitima, pitanjima ili zahtjevima i dobiti pomoć od naših operatera;
Održavanje kvalitetnog odnosa sa korisnicima: dostupnost operatera je 24/7 i brzo rješavanje postojećih problema će spriječiti nezadovoljstvo i osigurati pozitivno iskustvo;
Pozivi se elektronski čuvaju u Bamcard sistemu: svaki poziv se čita, snima i čuva u Bamcard sistemu i iz njega se dobija mjesečni izvještaj o dolaznim pozivima;
Proaktivni kontakt i odnos sa korisnicima: na osnovu mjesečnog izvještaja o pozivima, ovaj pristup omogućava kompanijama da prikupljaju povratne informacije, sprovode ankete i promoviraju nove proizvode ili usluge;
Prijem zahtjeva, pružanje informacija i obavještenja, rezervacije, praćenje, sprječavanje prevara, blokiranje/deblokada računa i još mnogo toga.