Sa nama iskusite kartično poslovanje modernog doba, sigurnost i operativnu efikasnost uz sveobuhvatan spektar usluga.
Ako ste banka koja traži procesni centar sa iskustvom, Bamcard usluge procesinga i kliringa transakcija su vaš osnovni alat kako biste osigurali da vaši klijenti neometano uživaju u besprijekornom iskustvu plaćanja.
Višedecenijskom tradicijom pružanja ovih usluga, Bamcard garantuje kvalitet, pouzdanost i stručnost za personalizaciju platnih kartica. Od pripreme kartičnih profila, konsultacija kroz CPV proces do isporuke gotovih kartica uz poštivanje najstrožijih sigurnosnih standarda.
U današnjem zahtjevnom poslovnom okruženju, banke su pod velikim pritiskom da klijentima osiguraju uslugu brzog, pouzdanog i jednostavnog prenosa novca. Sa našom uslugom bankama nudimo da održe korak sa zahtjevima klijenata i omoguće im vršenje transakcija u realnom vremenu.
Omogućite klijentima samostalno upravljanje sigurnosnim postavkama njihovih platnih kartica. Card Guard je naša jednostavna aplikacija za korištenje i od suštinskog značaja za banke kako bi poboljšale sigurnost, udobnost i omogućile klijentima da prate i kontroliraju korištenje svojih kartica.
BH Mreža bankomata povezuje banke unutar Bamcard sistema, omogućavajući korisnicima olakšan pristup bankomatima širom BiH. Uz ovo rješenje banke mogu proširiti doseg svojih bankomata, smanjiti operativne troškove i pružiti pogodne opcije podizanja gotovine svojim klijentima.
Bamcard E-Commerce rješenje i pružanje usluga Online plaćanja ispunjava osnovne zahtjeve banaka kako bi podržale potrebe svojih klijenata za kupovinu i plaćanje putem interneta, istovremeno osiguravajući efikasan protok digitalnih transakcija.
Efikasna komunikacija je od izuzetne važnosti za banke u pogledu odnosa sa kliljentima. Usluga razmjene poruka omogućava bankama da šalju važna upozorenja, obavijesti i ažuriranja prema klijentima, povećavajući njihovo povjerenje i zadovoljstvo.
U pogledu sigurnosti transakcija klijenata koji vrše kupovinu putem interneta, Bamcard 3D Secure nudi rješenje za zaštitu od prevara i sigurnost operativnih djelatnosti banke od neovlaštenih transakcija i Online prevara, ulijevajući povjerenje klijenatima u procese i sistem Online plaćanja.
Pozivni centar sa odgovarajućim karakteristikama za odnos sa klijentima je ključan za banke u finansijskom ekosistemu. Naše Call Centar usluge su na raspolaganju bankama u svrhu rješavanja upita i zahtjeva, pružanja podrške i efikasnog rješavanja problema i održavanja adekvatne komunikacije s klijentima pružajući im izuzetnu korisničku uslugu.
Naša usluga printanja i kovertiranja bankama služi za efikasnu distribuciju osnovnih dokumenata i isporuku koverata prema svojim klijentima. Ova usluga osigurava da klijenti dobiju krucijalne informacije i dokumente na profesionalan način i u pravo vrijeme, čime se operativne djelatnosti banke rasterećuju i smanjuju se razni troškovi za realizaciju ovih aktivnosti.