Podižemo banke na nivo izvrsnosti: Sa nama poboljšajte vršenje transakcija klijenata, sigurnost i operativnu efikasnost uz sveobuhvatan spektar usluga.
Ako ste banka koja traži procesni centar sa iskustvom, Bamcard usluge procesiranja i kliringa transakcija su vaš osnovni alat kako biste osigurali da vaši klijenti bez muke uživaju u besprijekornom iskustvu plaćanja.
Bankama je potreban kvalitet za personalizaciju kartica. Uz Bamcard, ova usluga omogućava bankama da ojačaju identitet svog brenda i prilagode ponudu kartica kako bi zadovoljile jedinstvene potrebe svojih klijenata povećavajući njihovu lojalnost.
U današnjem digitalnom okruženju, bankama su potrebna rješenja za brza plaćanja kako bi održale korak sa zahtjevima klijenata za vršenje transakcija u realnom vremenu i ispunile očekivanja klijenata za brza i praktična plaćanja.
Pružamo vašim klijentima aplikaciju za upravljanje karticama koja je jednostavna za korištenje i od suštinskog značaja za banke kako bi poboljšale sigurnost, udobnost i omogućile klijentima da prate i kontroliraju korištenje svojih kartica.
BH Mreža bankomata povezuje banke unutar Bamcard sistema, omogućavajući korisnicima besprijekoran pristup bankomatima širom BiH. Banke mogu proširiti doseg svojih bankomata, smanjiti operativne troškove i pružiti pogodne opcije podizanja gotovine svojim klijentima.
Banke zahtjevaju kvalitetno E-Commerce rješenje i pružanje usluga plaćanja kako bi podržale potrebe svojih klijenata za kupovinu i plaćanje putem interneta, istovremeno osiguravajući integritet digitalnih transakcija.
Efikasna komunikacija je od vitalnog značaja za banke. Bamcard usluga razmjene poruka omogućava bankama da šalju važna upozorenja, obavijesti i ažuriranja svojim klijentima, povećavajući njihovo povjerenje i zadovoljstvo.
Bankama je potrebno 3D Secure rješenje za zaštitu klijenata i operativnih djelatnosti od neovlaštenih transakcija i Online prevara, ulijevajući povjerenje u procese Online plaćanja.
Pozivni centar sa odgovarajućim komponentama je ključan za banke u svrhu rješavanja upita klijenata, pružanje podrške i efikasno rješavanje problema, održavajući jake odnose s klijentima i pružajući izuzetnu korisničku uslugu.
Bankama ove usluge koriste za efikasnu proizvodnju i distribuciju osnovnih dokumenata svojim klijentima. Ova usluga osigurava da klijenti dobiju važne informacije na vrijeme i na profesionalan način.