Search

Call Centar usluge

Outsourcing usluga Call Centra može omogućiti preduzećima uštedu troškova, fleksibilnost, stručnost, poboljšani fokus i povećano zadovoljstvo kupaca. Korištenjem Call Centar usluga Bamcard-a kao pružaoca ove usluge, poboljšajte vaše poslovanje i uslugu prema klijentima.

Naš tim stručnih i obučenih operatera Call Centra predano vrši pružanje podrške 24/7, što se očituje svakom interakcijom i razumijevanjem potreba klijenata uz pružanje rješenja na izuzetno brz i efikasan način.

Call Centar usluge možete koristiti za upite u vezi sa:

  • Autorizacijom transakcija,
  • Kliringom transakcija,
  • BH Mrežom bankomata,
  • Blokiranje/deblokiranje kartice,
  • Deblokiranje PIN-ova,
  • Zahtjeve i žalbe,
  • Upozorenje na prevaru i slično.

Ova usluga uključuje:

  • Korisnička podrška: Korisnici se mogu obratiti sa svojim upitima, pitanjima ili zahtjevima i dobiti pomoć od naših operatera;
  • Održavanje kvalitetnog odnosa sa korisnicima: Dostupnost operatera je 24/7 i brzo rješavanje postojećih problema će spriječiti nezadovoljstvo i osigurati pozitivno iskustvo;
  • Pozivi se elektronski čuvaju u Bamcard sistemu: Svaki poziv se čita, snima i čuva u Bamcard sistemu i iz njega se izvodi dnevni ili mjesečni izvještaj o dolaznim pozivima;
  • Proaktivan kontakt i odnos sa korisnicima: Na osnovu dnevnog ili mjesečnog izvještaja o pozivima, ovaj pristup omogućava kompanijama da prikupljaju povratne informacije, sprovode ankete i promoviraju nove proizvode ili usluge;
  • Prijem zahtjeva, pružanje informacija i obavještenja, rezervacije, praćenje, sprječavanje prevara, blokiranje/deblokada računa i još mnogo toga.

Zainteresovani ste za više BAMCARD usluga?

Cijenimo Vaše vrijeme: Zakažite sastanak s nama.