Outsourcing usluga Call Centra može omogućiti preduzećima uštedu troškova, fleksibilnost, stručnost, poboljšani fokus i povećano zadovoljstvo kupaca. Korištenjem Call Centar usluga Bamcard-a kao pružaoca ove usluge, poboljšajte vaše poslovanje i uslugu prema klijentima.
Naš tim stručnih i obučenih operatera Call Centra predano vrši pružanje podrške 24/7, što se očituje svakom interakcijom i razumijevanjem potreba klijenata uz pružanje rješenja na izuzetno brz i efikasan način.
Call Centar usluge možete koristiti za upite u vezi sa:
Autorizacijom transakcija,
Kliringom transakcija,
BH Mrežom bankomata,
Blokiranje/deblokiranje kartice,
Deblokiranje PIN-ova,
Zahtjeve i žalbe,
Upozorenje na prevaru i slično.
Ova usluga uključuje:
Korisnička podrška: Korisnici se mogu obratiti sa svojim upitima, pitanjima ili zahtjevima i dobiti pomoć od naših operatera;
Održavanje kvalitetnog odnosa sa korisnicima: Dostupnost operatera je 24/7 i brzo rješavanje postojećih problema će spriječiti nezadovoljstvo i osigurati pozitivno iskustvo;
Pozivi se elektronski čuvaju u Bamcard sistemu: Svaki poziv se čita, snima i čuva u Bamcard sistemu i iz njega se izvodi dnevni ili mjesečni izvještaj o dolaznim pozivima;
Proaktivan kontakt i odnos sa korisnicima: Na osnovu dnevnog ili mjesečnog izvještaja o pozivima, ovaj pristup omogućava kompanijama da prikupljaju povratne informacije, sprovode ankete i promoviraju nove proizvode ili usluge;
Prijem zahtjeva, pružanje informacija i obavještenja, rezervacije, praćenje, sprječavanje prevara, blokiranje/deblokada računa i još mnogo toga.